Thursday, March 20, 2025

Preferințele culturale ale minților creative. Sorana Savu, Owner Premium Communication „Apetitul pentru quiet luxury, lansat la nivel global de ”Succession”. Daca am fi învățat mai mult din el, ne-ar fi fost foarte de folos.”

Urban.ro prezinta preferintele culturale ale unora dintre cei mai creativi oameni din industria de publicitate. Ei se afla in spatele unor branduri si campanii mari din Romania, dar ii cunoasteti rareori prin perspectiva intereselor lor de dincolo de job.

MAI MULT PROFIT

Criza locuințelor din Europa se agravează: Familiile cheltuiesc mai mult de 40% din venituri pentru chirie

Potrivit datelor de la Eurostat, criza imobiliară din Europa se înrăutățește, prețurile pentru cumpărarea de locuințe pentru închiriere fiind în creștere în orașe precum...

Recomandăm și ...

Finlanda rămâne cea mai fericită ţară din lume, în timp ce SUA se plasează la cel mai slab nivel. România a coborât pe locul 35 (raport)

Finlanda rămâne cea mai fericită ţară din lume pentru al optulea an consecutiv, potrivit raportului anual al ONU privind fericirea, publicat joi, care plasează...

Cupe, heruvimi şi suporturi de pahare din aur. Cum a recreat Donald Trump Biroul Oval

În decurs de două luni, Donald Trump a remodelat Biroul Oval în funcţie de imaginea sa, înconjurându-se cu accesorii ostentative, de preferinţă aurii, şi...

NBC News: Administraţia Trump se gândeşte să renunţe la comanda NATO

Timp de aproape 75 de ani, un general american de patru stele a supravegheat operaţiunile militare NATO în Europa, începând cu Dwight D. Eisenhower,...

ULTIMA ORĂ