Google Ads Safety Report 2024: Impactul AI în protejarea ecosistemului publicității online

În 2024, Google a eliminat peste 5,1 miliarde de reclame înşelătoare și a blocat difuzarea sau a restricționat difuzarea de reclame pe mai mult de 1,3 miliarde de pagini.

MAI MULT ȘTIRILE PRO TV

Măsuri pentru românii care vor să cumpere o locuință nouă, de la dezvoltatori. Modificări la avansul cerut și la acte

Dezvoltatorii imobiliari care folosesc banii cumpărătorilor de imobile în alte scopuri riscă să fie sancţionaţi cu 1% din cifra de afaceri. Acest amendament a fost...

Recomandăm și ...

Două avioane de luptă Typhoon, ridicate de urgență în aer după apariția unei ținte rusești pe radar. Ce le-a ieșit în cale

Forțele Aeriene britanice au mobilizat două aeronave de luptă de la o bază militară din Polonia, după ce a fost interceptată o aeronavă-spion a...

Micul oraș japonez care încearcă să satisfacă pofta Occidentului pentru un trend apărut din senin: matcha. Cu ce probleme se confruntă

Julia Daniel, o studentă de 21 de ani din Texas, este hotărâtă să experimenteze tot ce are Japonia mai bun. Ea l-a întâlnit deja...

Cel mai vârstnic astronaut american a revenit pe Pământ de pe ISS chiar de ziua lui

Astronautul american Donald Pettit s-a întors duminică pe Pământ chiar în ziua în care a împlinit 70 de ani, împreună cu doi cosmonauți ruși,...

ULTIMA ORĂ