Marketingul NU este minciună. Este responsabilitate, creativitate și progres

IAB România, UAPR (Uniunea Agențiilor de Publicitate din România) și ADC*RO (Art Directors Club România), au luat cunoștință din spațiul public despre declarațiile unuia dintre candidații din turul 2 al alegerilor prezidențiale 2025 prin care acesta induce ideea ca marketingul și promovarea înseamnă promisiuni false și inducerea oamenilor in eroare, fiind astfel prezentate ca sinonime cu minciuna.

MAI MULT PROFIT

Surpriză de ultimă oră pe piața imobiliară – prețurile apartamentelor cresc accelerat în București

Bucureștiul atrage, în momentul de față, toate privirile din sfera imobiliară și nu numai, după creșterile masive de prețuri înregistrată în cazul apartamentelor noi,...

Recomandăm și ...

VIDEO Tragedie pe Dunăre: Momentul în care două bărci de pescari se ciocnesc cu o barjă. Unul dintre bărbații dispăruți este pompier

Momentul în care două bărci de pescari se răstoarnă miercuri, după ce se ciocnesc cu o barjă, pe Dunăre, a fost filmat. În bărci...

Vânzările din restaurantele Sphera Franchise Group au scăzut uşor în primul trimestru, la 362,6 milioane de lei. Profitul net scade cu aproape 64%, la 7,8 milioane lei

Sphera Franchise Group, care operează în sistem de franciză brandurile KFC, Pizza Hut şi Taco Bell în România şi restaurante KFC în Republica Moldova...

Producătorul de elicoptere IAR Brașov și-a majorat semnificativ profitul net la T1. Schimbări importante în structura de datorii

IAR Brașov a realizat în primele 3 luni o cifră de afaceri netă de 150,52 milioane lei, cu 26,85% mai mare decât cea de...

ULTIMA ORĂ