BYD a reușit vânzări foarte mari în ultima lună, cu ajutorul discounturilor agresive criticate masiv de concurență, așa numita „cumpărare de cotă de piață”

Strategia BYD de a câștiga cotă de piață prin reducerile agresive de prețuri pe piața din China a dat rezultate și a ridicat vânzările pe piața de origine a mărcii la un nivel foarte mare, fiind cea mai bună lună din istoria companiei, conform analizei Profit.ro. Segmentul de mașini complet electrice a fost peste cel de motorizări PHEV.

MAI MULT PROFIT

Surpriză de ultimă oră pe piața imobiliară – prețurile apartamentelor cresc accelerat în București

Bucureștiul atrage, în momentul de față, toate privirile din sfera imobiliară și nu numai, după creșterile masive de prețuri înregistrată în cazul apartamentelor noi,...

Recomandăm și ...

Cine este bărbatul care a ucis doi aleşi democraţi din Congresul statului Minnesota. Ce a găsit poliția în mașina sa

Suspectul în asasinarea şi tentativa de asasinare a doi congremeni din Minnesota a fost identificat ca fiind Vance Boelter, au declarat pentru CNN doi...

Semnale radio bizare detectate ca venind din gheaţa Antarcticii

Un grup internaţional de cercetători, inclusiv oameni de ştiinţă de la Penn State, a raportat detectarea unor impulsuri radio neobişnuite provenite din gheaţa Antarcticii,...

Compania aeriană SunExpress ia în calcul să majoreze numărul de zboruri dintre Bucureşti şi Antalya şi ar putea lansa în viitor şi curse directe şi între Cluj şi Antalya

SunExpress, o companie aeriană joint venture între Turkish Airlines şi Lufthansa, vrea să ajungă la o flotă de 91 de aeronave până vara viitoare,...

ULTIMA ORĂ