Wednesday, November 19, 2025

OMV rebranduiește benzinăriile din România și din alte șase țări

OMV rebranduiește aproximativ 1.000 de benzinării din șapte țări, inclusiv din România. Vechea siglă era din anul 1995.

Noua identitate corporativă va fi reînnoită în următorii trei ani în șapte țări: România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria. Noul focus strategic este pe crearea unei lumi în care energia, mobilitatea și stilul de viață sustenabile devin o realitate pentru toată lumea, potrivit unui comunicat al companiei.

Identitatea de brand va fi complet reînnoită în toate mediile de comunicare B2B și B2C. Astfel, noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi.

Noua identitate va fi implementată și în rețeaua de stații electrice eMotion, aflată în expansiune rapidă.

Aproximativ 1,5 milioane de carduri business vor fi actualizate în următorii 3 ani.

Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu website-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, care deservește peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

„În retailul OMV, ne axăm pe sprijinirea mobilității. Iar obiectivul nostru este să continuăm să simplificăm și să dezvoltăm serviciile de mobilitate, anticipând nevoile viitoare și așteptările clienților, oferind o gamă de soluții inovatoare, sustenabile și digitale. Noua noastră identitate corporativă și sloganul „Forward for Good” subliniază strategia companiei noastre, misiunea noastră de transformare și atitudinea orientată spre viitor”, a declarat Daniel Ion, Membru al Consiliului de Administrație OMV Petrom Marketing SRL, responsabil cu activitatea de Retail.

Identitatea vizuală lansată în 1995 este acum adusă în actualitate printr-o strategie cuprinzătoare de brand.

Potrivit companiei, elementul de bază al noului design este un simbol emblematic care reprezintă direcția OMV ca business integrat de produse chimice, combustibili și energie, ancorat în sustenabilitate și circularitate.

„Simbolul menține mândria unui brand cu o istorie consacrată, dar reprezintă acum în mod vizual mișcarea și progresul continuu al unui brand care deschide calea pentru ziua de mâine.

Culorile noii identități de marcă mențin referința clară la originile și istoria brandului OMV.

Cu toate acestea, adaptarea paletei de culori de bază aduce accente mai puternice și oferă o fundație de brand modernă, orientată spre viitor și adaptată mediului digital de astăzi”, subliniază compania austriacă.

OMV este acționarul majoritar al OMV Petrom, care gestionează circa 800 de benzinării în România, sub brandurile OMV și Petrom.

Scandal uriaș în Parlamentul de la Kiev. Opoziția a blocat tribuna oficială și a cerut demisia Guvernului

Membrii fracțiunii fostului președinte al Ucrainei, Petro Poroșenko, „Solidaritatea Europeană”, au cerut dizolvarea cabinetului de miniștri. Parlamentarii au blocat tribuna Radei și au strigat...

Recomandăm și ...

SUA vând din nou sisteme avansate de apărare aeriană către Taiwan. Unitățile NASAMS au fost testate pe câmpul de luptă din Ucraina

Statele Unite au confirmat vânzarea către Taiwan a unui sistem avansat de apărare aeriană în valoare de aproape 700 de milioane de dolari, care...

Negocieri contracronometru pentru pensiile speciale. „Oferta” coaliției pentru magistrați

După ce negocierile cu magistrații au eșuat, coaliția de guvernare este gata să adopte proiectul pentru pensiile judecătorilor și procurorilor în forma pentru care...

Incendiu la un tablou electric într-o cameră tehnică a Spitalului Municipal de Urgenţă Caransebeş / 18 persoane au fost evacuate, 7 de la Urgenţă

Pompierii au intervenit pentru stingerea unui incendiu care a cuprins un tablou electric dintr-o cameră tehnică a Spitalului Municipal de Urgenţă Caransebeş. Incendiul a...

ULTIMA ORĂ