Altex, retailerul care are 135 de magazine în țară, a pornit pe 31 octombrie campania de Black Friday care se va ține în trei etape și se termină pe 20 noiembrie. Cele mai multe produse incluse în campanie vor avea reduceri cuprinse între 30 și 50%.
Printre produsele incluse în oferta de Black Friday la Altex se numără televizoare, telefoane, laptopuri, electrocasnice, articole de îngrijire personală, jucării, produse pentru casă și grădină, băuturi, anvelope și articole sportive.
Prima etapă a campaniei Altex Black Friday se ține între 31 octombrie și 6 noiembrie. În total campania are 21 de zile, iar a noua zi este 8 noiembrie, data la care eMAG va organiza Black Friday.
Compania estimează vânzări cu 20% mai mari față de evenimentul Black Friday de anul trecut, iar cele mai căutate produse vor fi electronicele și electrocasnicele.
Oficialii Altex spun că printre produsele la care se așteaptă o creștere procentuală mare față de anul trecut se numără airfryer-ele (friteuze cu aer cald) și aparatele de aer condiționat. În special la această a doua categorie sunt așteptate vânzări mult mai mari, în special fiindcă este de așteptat ca verile să fie tot mai calde, iar aparatele devin mai greu de găsit din luna iunie.
Concurentul Flanco are o campanie mai lungă: a început pe 25 octombrie și o va încheia pe 30 noiembrie.