Sunday, October 12, 2025

Abonamentul susţinut de reclame al Netflix are 70 de milioane de utilizatori lunar, la doi ani de la lansare

Netflix a anunţat marţi că versiunea sa de abonament mai ieftin, susţinută de reclame, a ajuns la 70 de milioane de utilizatori activi lunar la nivel global, la doi ani de la lansare. Compania a precizat că mai mult de 50% dintre noii abonaţi din ţările care oferă această opţiune optează pentru planul cu reclame, transmite CNBC.

MAI MULT NEWS.RO

Bucureşti, primul loc în topul preţului la energie electrică raportat la puterea de cumpărare din 33 de capitale europene / Locul 9 în topul statelor UE în ceea ce...

Bucureştiul ocupă primul loc în topul preţului la energie electrică raportat la puterea de cumpărare din 33 de capitale europene şi locul 9 în...

Recomandăm și ...

Femeile au un risc genetic mai mare de a dezvolta depresie decât bărbații, confirmă un nou studiu

Femeile poartă un risc genetic mai ridicat de a dezvolta depresie, potrivit unui nou studiu publicat în revista Nature Communications. Cercetătorii australieni au identificat...

Cea care va deveni probabil prima femeie premier al Japoniei este o împătimită a rockului heavy metal şi cântă la tobe pentru a se relaxa. S-a căsătorit spunând „Da”...

Sanae Takaichi a fost aleasă recent să conducă Partidul Liberal Democrat (PLD), aflat la putere în Japonia. Politiciana în vârstă de 64 de ani...

Cercetătorii au găsit un „comutator” din creier care oprește foamea: ar putea revoluționa tratamentul împotriva obezității

Cercetătorii din Germania, Canada și Marea Britanie au descoperit un mecanism din creier care reglează senzația de foame. O proteină numită MRAP2 acționează ca...

ULTIMA ORĂ