Tuesday, October 14, 2025

Netflix mizează pe evenimente sportive şi conţinut de succes pentru a atrage abonaţi şi venituri publicitare; Numărul abonaţilor ar fi crescut cu 9 milioane trimestrul trecut

Netflix va raporta, probabil, marţi, o creştere semnificativă a numărului de abonaţi, estimată la peste 9 milioane în trimestrul sărbătorilor de iarnă, datorită succesului unor evenimente sportive majore precum meciul de box ”Jake Paul vs. Mike Tyson” şi debutul transmisiunilor de jocuri din National Football League (NFL), transmite Reuters.

MAI MULT NEWS.RO

Bucureşti, primul loc în topul preţului la energie electrică raportat la puterea de cumpărare din 33 de capitale europene / Locul 9 în topul statelor UE în ceea ce...

Bucureştiul ocupă primul loc în topul preţului la energie electrică raportat la puterea de cumpărare din 33 de capitale europene şi locul 9 în...

Recomandăm și ...

Trump evită să se pronunţe asupra statalităţii palestiniene, după acordul de încetare a focului din Gaza

Preşedintele Donald Trump a refuzat să se pronunţe direct asupra sprijinului său pentru recunoaşterea unui stat palestinian după ce el şi alţi lideri mondiali...

Armistiţiul Israel-Hamas nu va readuce rapid flota globală de transport maritim în Marea Roşie

Deşi acordul de încetare a focului dintre Israel şi Hamas a fost salutat la nivel diplomatic, experţii maritimi avertizează că rutele comerciale prin Marea...

Serviciul MI5 din Marea Britanie lansează un rar avertisment către politicieni că sunt ţinte ale spionajului rus şi chinez

Agenţia britanică de spionaj intern MI5 a emis luni un rar avertisment public adresat membrilor parlamentului, prin care îi informează că sunt vizaţi de...

ULTIMA ORĂ