Tuesday, October 14, 2025

Raport îngrijorător: 4 din 10 copii de gimnaziu NU vor să meargă la liceu și preferă să se angajeze. Părinții, nemulțumiți de progresul școlar 

Potrivit unui comunicat al World Vision transmis joi, acelaşi studiu mai arată că doi din zece copii (19%) din mediul rural nu sunt ajutaţi niciodată la teme, deoarece locuiesc în familii în care majoritatea adulţilor au maximum opt clase absolvite, iar 49% dintre părinţi se declară nemulţumiţi de progresul şcolar realizat în ultimul an de copiii lor.

Un număr de 86 de elevi din mediul rural vor fi susţinuţi de fundaţie împreună cu un lanţ de retail european să-şi continue educaţia, anul acesta, prin proiectul „Educaţie pentru Bunăstare”, parte a programului „Vreau în clasa a 9-a”.

Scopul principal al proiectului „Educaţie pentru Bunăstare” îl constituie reducerea inegalităţii de şanse pentru elevii din comunităţi dezavantajate, în vederea continuării studiilor şi atingerii potenţialului maxim de dezvoltare personală şi profesională.

În anul şcolar 2023-2024 un număr de 110 elevi din mediul rural au fost sprijiniţi să îşi continue studiile şi să meargă la liceu, iar încă 40 de elevi să susţină practică de specialitate, în cadrul programului „Vreau în clasa a 9-a”.

 

MAI MULT REALITATEA

Bucureşti, primul loc în topul preţului la energie electrică raportat la puterea de cumpărare din 33 de capitale europene / Locul 9 în topul statelor UE în ceea ce...

Bucureştiul ocupă primul loc în topul preţului la energie electrică raportat la puterea de cumpărare din 33 de capitale europene şi locul 9 în...

Recomandăm și ...

O nouă strângere de mână mai puţin obişnuită între Macron şi Trump se viralizează pe reţelele sociale – VIDEO

Preşedinţii american şi francez au avut o strângere de mână îndelungată când s-au întâlnit, luni, la summitul pentru Gaza din Egipt, gestul oarecum nefiresc...

Cel mai mare retailer polonez de jucării pregătește extinderea și în România. Vrea peste 35 milioane euro din listarea la bursă

Smyk, cel mai mare retailer polonez de jucării și îmbrăcăminte pentru copii, prezent cu o rețea de 35 de magazine în România, vrea să...

EXCLUSIV PENNY triplează în România planul de investiții pentru următorul deceniu

După un deceniu marcat de expansiune accelerată, creștere constantă a cifrei de afaceri și consolidare logistică, PENNY România intră într-o nouă etapă de dezvoltare.

ULTIMA ORĂ