Wednesday, November 19, 2025

OMV rebranduiește benzinăriile din România și din alte șase țări

OMV rebranduiește aproximativ 1.000 de benzinării din șapte țări, inclusiv din România. Vechea siglă era din anul 1995.

Noua identitate corporativă va fi reînnoită în următorii trei ani în șapte țări: România, Ungaria, Slovacia, Cehia, Bulgaria, Serbia și Austria. Noul focus strategic este pe crearea unei lumi în care energia, mobilitatea și stilul de viață sustenabile devin o realitate pentru toată lumea, potrivit unui comunicat al companiei.

Identitatea de brand va fi complet reînnoită în toate mediile de comunicare B2B și B2C. Astfel, noul design va fi implementat treptat în aproximativ 1.000 de stații de alimentare OMV care deservesc peste 650.000 de clienți în fiecare zi.

Noua identitate va fi implementată și în rețeaua de stații electrice eMotion, aflată în expansiune rapidă.

Aproximativ 1,5 milioane de carduri business vor fi actualizate în următorii 3 ani.

Adaptarea mediilor de comunicare digitale conform noii identități de brand va începe cu website-ul Grupului OMV și va continua cu aplicația OMV MyStation, care deservește peste 1 milion de utilizatori din Europa Centrală și de Est.

„În retailul OMV, ne axăm pe sprijinirea mobilității. Iar obiectivul nostru este să continuăm să simplificăm și să dezvoltăm serviciile de mobilitate, anticipând nevoile viitoare și așteptările clienților, oferind o gamă de soluții inovatoare, sustenabile și digitale. Noua noastră identitate corporativă și sloganul „Forward for Good” subliniază strategia companiei noastre, misiunea noastră de transformare și atitudinea orientată spre viitor”, a declarat Daniel Ion, Membru al Consiliului de Administrație OMV Petrom Marketing SRL, responsabil cu activitatea de Retail.

Identitatea vizuală lansată în 1995 este acum adusă în actualitate printr-o strategie cuprinzătoare de brand.

Potrivit companiei, elementul de bază al noului design este un simbol emblematic care reprezintă direcția OMV ca business integrat de produse chimice, combustibili și energie, ancorat în sustenabilitate și circularitate.

„Simbolul menține mândria unui brand cu o istorie consacrată, dar reprezintă acum în mod vizual mișcarea și progresul continuu al unui brand care deschide calea pentru ziua de mâine.

Culorile noii identități de marcă mențin referința clară la originile și istoria brandului OMV.

Cu toate acestea, adaptarea paletei de culori de bază aduce accente mai puternice și oferă o fundație de brand modernă, orientată spre viitor și adaptată mediului digital de astăzi”, subliniază compania austriacă.

OMV este acționarul majoritar al OMV Petrom, care gestionează circa 800 de benzinării în România, sub brandurile OMV și Petrom.

Taxă de 25 de lei pentru coletele din afara UE, aprobată în Parlament. Ce trebuie să știe românii înainte ca măsura să intre în vigoare

Parlamentul României a adoptat, marți, 18 noiembrie, legea care introduce o taxă fixă pentru toate coletele cu o valoare sub 150 de euro provenite...

Recomandăm și ...

Slovacia se opune opririi gazelor rusești și amenință că ar putea da în judecată Uniunea Europeană

Slovacia analizează o posibilă acţiune în instanță împotriva UE pentru planurile Bruxelles-ului de a opri livrările de gaze ruseşti începând cu 2028. Premierul Robert...

Prim-ministrul Robert Fico solicită NATO să întărească apărarea aeriană, deşi Slovacia a respins sprijinul UE pentru Ucraina

Slovacia doreşte ca NATO să intensifice apărarea aeriană în ţară, pe flancul său estic, a declarat prim-ministrul slovac Robert Fico după o întâlnire cu...

BBC a fost nevoit să-i prezinte scuze prinţesei Kate după mai multe erori petrecute în transmisiuni în direct

BBC a fost nevoit să-i prezinte scuze prinţesei de Wales pentru că, în timpul comemorărilor din 11 noiembrie, a vorbit despre ea cu numele...

ULTIMA ORĂ