Wednesday, November 19, 2025

FOTO Comercianții, obligați să marcheze la raft produsele la care gramajul a scăzut dar prețul a rămas același. Ordinul anti-shrinkflation, în Monitorul Oficial

Comercianții care vând produse preambalate al căror volum sau greutate a fost redusă, dar prețul a rămas același, fenomen numit shrinkflation, vor fi obligați să informeze consumatorii printr-un mesaj afișat cel puțin 30 de zile de la data punerii în vânzare, la raft, a respectivelor produse, se arată în ordinul ANPC publicat în Monitorul Oficial.

MAI MULT PROFIT

Scandal uriaș în Parlamentul de la Kiev. Opoziția a blocat tribuna oficială și a cerut demisia Guvernului

Membrii fracțiunii fostului președinte al Ucrainei, Petro Poroșenko, „Solidaritatea Europeană”, au cerut dizolvarea cabinetului de miniștri. Parlamentarii au blocat tribuna Radei și au strigat...

Recomandăm și ...

Pe Profit Insider: Schimbare la aeroporturile Otopeni și Băneasa

Schimbare la aeroporturile Otopeni și Băneasa. Detalii pe PROFIT INSIDER, un instrument de business pe bază de abonament prin intermediul căruia sunt furnizate informații...

Microsoft lansează Agent 365, un instrument pentru controlul şi monitorizarea agenţilor AI din companii

Microsoft a prezentat marţi Agent 365, un nou software dedicat companiilor care folosesc agenţi de inteligenţă artificială, menit să le ofere control, vizibilitate şi...

Exxon Mobil s-a alăturat rivalului Chevron în analizarea unor posibile achiziţii din activele internaţionale ale Lukoil

Exxon Mobil s-a alăturat rivalului Chevron în analizarea unor posibile achiziţii din activele internaţionale ale companiei ruse Lukoil, aflată sub sancţiuni, potrivit unor surse...

ULTIMA ORĂ